Hazudni csak azoknak az embereknek, akik tudnak is hazudni. Hazudni meg ott kell, ahol a felső vezetők is erre alkalmasak. Márpedig a Hájgúnárunk erre kiválóan alkalmas. Nem volt véletlen, hogy a Rádió tönkretételével, a televíziók elfoglalásával kezdte tehetséges pályafutását. Pár tehetséges ember elkezdte a DAB kísérleti adásának a megszüntetését is.
A digitális adásról annyit illik tudni, hogy rengeteg adót lehet üzemeltetni kiváló minőséggel. Tökéletesen is működött addig, amíg a Fidesznél valaki az Orbán urat erre nem figyelmeztette. Pár hét leforgása alatt be is szüntette. Nehogy már valaki igazságot is megpróbáljon közölni a néppel.
Már aki elhiszi az igazságot. Aki az egész napi munkája után lombkorona sétát akar tenni ötszáz millió forintért megépült emelvényen. És az sem zavarja, hogy az emelvény úgy tudott elkészülni, hogy közben az egyik tehetséges erdész javaslatára a séta tárgyát képező erdőt vágáséretté kellett nyilvánítani, és kivágni.
Nekiálltak a Nyugati pályaudvar felújításának, aztán kiderült, hogy nincs erre sem pénz, abbahagyták, viszont a Váci út forgalmát elvezető felüljárót elbontják. Valószínű hogy elbontják a Keleti pályaudvar előtti felüljárót is, amint abbahagyják a dunai hajóforgalmat is, mert nincs pénz, nem volt pénz, hogy a hármas metrót kivezessék Ferihegyre, viszont volt pénz a Vidámpark elbontására, az Erzsébet hídi aluljáró betömésére, ahelyett, hogy két mozgólépcsőt csináltak volna, volt pénz a Közlekedési múzeum elbontására. Megszüntették a Magyar Rádiót. A Déli pályaudvart az Isten mentette meg a lebontástól, mert az alagút fölött lévő növényzetet valamelyik nagyokos kivágatta, és csodálkozott, hogy most már nincs, ami a földet megtartaná, és beomlik. Szuper kórház sehol. Ez is hazugság.
A vonatsíneket benövő növényeket nem levágták, hanem valamivel megtépték, a sínek közét hagyják begazosodni, siralmas a pályaudvarok környéke, a vasúti sínek mellett sitt, összedőlt bakterházak. A földek nagy része műveletlenül, és csodálkozunk, hogy nem tudunk zöldséget venni. Akinek meg van rá pénze, a világ összes tájáról szállítják a mezőgazdasági termékeket, lehet dőzsölni, a megfőzhetetlen hüvelyesek, konzervek között. Krumpli és makói hagyma sehol.
Az utak széttöredezve, a padkák olyan mélyek, hogy ha egy-két autócsodát vezető beelőz, csak az óvatosak figyelmének köszönhető, hogy nincs több baleset. A fizetett utak is egyre jobban mennek tönkre. Két éve az egyes úton hatvan-hetven kilométeren keresztül olyan útlezárások voltak, hogy az elbontott Vidámparkban érezhette magát az ember.
Kemény büntetést kellett fizetni, mert ahol szabályosan lehajt az autós a fizetős útról, ott visszafelé ugyanott már 18 ezer forintba kerül.
Budapestet teljesen megkerülni nem lehet az olyanoknak, akik Budapest északi felén laknak. Vagy nagyot kerül a szerencsétlen, vagy megpróbál átmenni, mert eszük ágában sincs, hogy a nullás másik oldalát is bezárják.
Öntözni a földeket már nem lehet, mert vagy beszántották a csatornákat, vagy nem is készítik el. Az erdőket felső engedéllyel lehet vágni ész nélkül. De ültetésen nem jár a miniszterelnök esze.
Majd leestem a székről, amikor megláttam, hogy két fiúcskával az Úr a saját pékségéből és húsfeldolgozójából a miniszterelnöki mikrobuszát tömi meg kajával, mert az üzleti, fenséges gyomorba nem való.
Közben minden televízióból ömlik a dicséret, hogy Magyarország milyen nagyszerű, itt minden jó.
Mindenesetre uralkodása alatt, sajnos, családok mennek egymásnak, testvérek vesznek össze, a paraszt haragszik a városira, és fordítva, foglalkozások mennek tönkre, míg az európai országok között mindenben kevés kivétellel az utolsók vagyunk.
Hát, ez a legnagyobb hazugság, pedig még szinte semmit nem említettem meg a sok rossz közül.